Informatie Winkel Forum Contact
 © 2012 - fouten voorbehouden - De Hobbyist

Hallo, gast!

U bent op dit moment niet aangemeld en kunt alleen lezen.
Klik op inloggen. Indien u nog geen account hebt, registreer u dan eerst.

Registreren nieuwe forumbezoekers
  • Philip
    Reacties: 3Beheerder
    Helaas hebben we bij de registratie van nieuwe forumbezoekers, toch een "Security Check" moeten invoeren.
    Dat wil zeggen dat letters uit een afbeelding moeten worden overgetypt, gelukkig eenmalig.
    Hopelijk is ons forum daarmee snel weer spam-vrij.

Philip Mulkens
  • lucvandenbroucke
    Reacties: 3Gebruiker
    Hallo vrienden, ik ben nieuw in deze forum, ik ben in het bezit van een K75 S bwj 88, woon in Belgie en kan alle nuttige info gebruiken, als er iemand mij een schema kan bezorgen hoe ik led lampen voor en achter kan bij zetten altijd welkom

alvast bedankt Luc,
  • jaap43jaap43
    Reacties: 494Gebruiker
    Krijg een foutje niet weggewerkt, dan maar zo, Sorry.
    BMW R65 1985.
  • AdriaanBMW
    Reacties: 5Gebruiker
    Hoi BMW vrienden. Ik ben een fervente BMW liefhebber en heb 4 modellen.
    R 1200 RT R 100 RS R 90 S R 80 ST.
    De R90 S ben ik aan het opbouwen naa een gedeeltelijke revisie.
    Helaas vaalt het electrische gedeelte tegen en kom veel problemen tegen,helaas.
    De R 90 S heb ik als bouwpakket gekocht en ben op zoek naar het schema van de Boyer onsteking om aansluiten.
    P1030560.JPG
    600 x 450 - 56K
  • dartn60_5
    Reacties: 1Gebruiker
    Even mezelf voorstellen, hallo mijn naam is patrick woonachtig aan de belgische kust. Ik heb onlangs een bmw R60/5 gekocht van 73.
    Ben na aankoop van de motor van de Kempen naar huis gereden en de motor reed bijzonder lekker (vroeger Harley rijder).
    Ik heb de motor nu volledig uit elkaar gehaald voor een komplete restauratie (frame word volgende maand gepoederlakt)